Hand-Bud Systemy modułowe
Zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię Google Ads, która została szczegółowo zoptymalizowana pod kątem pozyskiwania nowych klientów. Kluczowym elementem było stworzenie grupy reklam skierowanych do osób aktywnie poszukujących produktów i usług, co zapewniło wysoką jakość ruchu na stronie WWW. Działania te skutecznie przekształciły kliknięcia w potencjalne kontakty biznesowe.
www.hand-bud.com.pl

JW Budownictwo Domy z keramzytu
Zrealizowaliśmy kampanię Google Ads, której głównym celem było skuteczne zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia strony internetowej klienta i nawiązania z nim kontaktu. Dzięki precyzyjnemu doborowi słów kluczowych i optymalizacji reklam, udało się wygenerować wartościowy ruch, co przełożyło się na znaczący wzrost liczby zapytań i bezpośrednich kontaktów z firmą.
www.jwbudownictwo.com

Zdrowie i Smak Sklep ze zdrową żywnością
Kampania produktowo – wizerunkowa zachęcająca do zakupu produktów z kategorii zdrowa żywność.
www.zdwowieismak.pl

4 Kids Sala zabaw Tychy
Kampania mająca na celu zainteresowanie rodziców młodszych dzieci salą zabaw w Tychach i ew. organizację przyjęć urodzinowych dla dzieci.
www.4-kids.pl

Willa Maruna Katowice
Cel kampanii: Zachęcenie użytkowników do odwiedzenia strony WWW i nawiązania kontaktu.
Działania: Stworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, mającej na celu generowanie wartościowego ruchu i zapytań.
Efekt: Skuteczne przekierowanie potencjalnych klientów na stronę internetową i zwiększenie liczby interakcji z firmą.
www.willamaruna-katowice.pl

Willa Park Okrzeszyniec
Kampania zachęcająca potencjalnych klientów do odwiedzenia strony WWW i kontaktu z firmą celem rezerwacji mieszkania.
www.willapark-okrzeszyniec.pl

Świat Bielizny sklep z odzieżą i bielizną
Kampania produktowo – wizerunkowa zachęcająca do zakupu produktów z kategorii odzież i bielizna.
www.swiatbielizny.pl/

DMD Nieruchomości
Przeprowadziliśmy kampanię Google Ads, która poza bezpośrednim celem generowania zapytań, miała również za zadanie budować widoczność marki w sieci. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej strategii słów kluczowych i tworzeniu angażujących tekstów reklam, firma pojawiała się na kluczowych pozycjach w wynikach wyszukiwania. W efekcie, potencjalni klienci nie tylko masowo odwiedzali stronę WWW, ale również zapamiętywali markę, co w dłuższej perspektywie przyczyniło się do wzrostu liczby kontaktów.
www.www.dmd-nieruchomosci.pl

Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Tychach
Kampania skierowania do rodziców dzieci przedszkolnych i szkolnych. Cel: zachęcenie do rozpoczęcia edukacji dziecka w szkole sportowej.
www.smstychy.pl

Domy w Babicach
Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię reklamową w Google, która miała na celu dotarcie do osób aktywnie poszukujących nowych mieszkań w konkretnych dzielnicach. Skupiliśmy się na precyzyjnym targetowaniu geograficznym i słowach kluczowych związanych z etapami zakupu, takich jak „mieszkania deweloperskie [nazwa miasta/dzielnicy]” czy „nowe osiedle [nazwa lokalizacji]”. Dzięki temu kierowaliśmy na stronę WWW klienta wyłącznie wartościowy ruch, co przełożyło się na znaczący wzrost liczby bezpośrednich zapytań i umówionych spotkań w biurze sprzedaży.
www.domywbabicach.pl

Willa Eskulap
Ta kampania została stworzona, aby wyeksponować unikalne zalety nowo powstającego osiedla (np. bliskość terenów zielonych, innowacyjne rozwiązania architektoniczne, atrakcyjne udogodnienia dla mieszkańców). Treść reklam i dobór słów kluczowych koncentrowały się nie tylko na fakcie sprzedaży mieszkań, ale przede wszystkim na stylu życia, jaki oferuje inwestycja. Dzięki temu udało się przyciągnąć potencjalnych nabywców, którzy cenią konkretne wartości, a co za tym idzie – wygenerować wysokiej jakości leady, gotowe na nawiązanie kontaktu z deweloperem.
www.willaeskulap-tomaszow.pl/